Zoho Desk
Klantenservice met Zoho Desk: gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en goed.
Uw klanten zijn uw bestaansrecht. Als uw klant een vraag heeft, wilt u hem daarom snel en persoonlijk het juiste antwoord geven op die vraag. De klantenservicesoftware van Zoho, Zoho Desk, maakt de taken van uw klantenservice overzichtelijk. Alle benodigde input die uw klantenservicemedewerkers nodig hebben om hun werk efficiënt en goed uit te voeren, vinden zij eenvoudig binnen de gebruiksvriendelijke interface van Zoho Desk.
Standaard Abbonement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Multi-channel
- Toewijzing tickets
- Openbare kennisdatabase
- Automatisering
- Klanttevredenheidscijfers
Professional Abbonement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Meerdere afdelingen
- Teammanagement
- Tijdsregistratie
- Procesbeheer
- Gesprekslogboek
Enterprise Abonnement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Live Chat
- Zia Artificial Intelligence
- Contractbeheer
- Validatieregels
- Veldinzicht
Wat is Zoho Desk?
Zoho Desk is onderdeel van Zoho. Zoho ontwikkelt innovatieve bedrijfssoftware en omvat meer dan 50 applicaties voor uiteenlopende bedrijfsprocessen. Zo kunt u Zoho inzetten voor uw sales, formulieren, projectmanagement, facturatie, interne communicatie, registratie en workflowautomatisering. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van applicaties die u vindt in Zoho One, het overkoepelende platform met alle Zoho apps.
Een van de applicaties die Zoho biedt, is Zoho Desk. Zoho Desk is een handige, gebruiksvriendelijke applicatie die uw klantenservicemedewerkers helpt alle contactmomenten en hulpaanvragen van klanten op een goede en snelle manier in behandeling te nemen.
Waarom Zoho Desk?
Met Zoho Desk zorgt u ervoor dat uw klantenservicemedewerkers alle supporttickets die iedere dag weer binnenkomen op een klantvriendelijke manier afhandelen.
Het contact met de klantenservice vormt voor klanten een cruciaal contactmoment. Een goed bereikbare, behulpzame klantenservice is daarom van groot belang als u inzet op langdurig tevreden klanten.
Met Zoho Desk is uw klantenservice zijn naam waard: u helpt uw klanten op een adequate manier verder. Zoho Desk zorgt voor:
Overzicht
In Zoho Desk komen alle supportaanvragen van verschillende kanalen samen op één tabblad. Of een klant zijn vraag nu via e-mail, sociale media, telefoon, live chat of formulier op de website stelt: uw klantenservicemedewerkers zien de vraag direct verschijnen. De kans dat uw medewerkers supportaanvragen over het hoofd zien, is nihil.
Uniformiteit
Met Zoho Desk bouwt u gemakkelijk een database op van huidige en eerdere supportaanvragen. Deze database is doorzoekbaar, zodat klantenservicemedewerkers kunnen terugzien welk antwoord zij eerder op een specifieke vraag hebben gegeven. Dit voorkomt een hoop navraag- en zoekwerk en zorgt voor een uniforme behandeling van supportaanvragen: dezelfde vraag krijgt steeds hetzelfde antwoord.
Snelle afhandeling
Dankzij het overzicht dat uw klantenservicemedewerkers hebben van alle supportaanvragen en de toegang tot een database vol eerdere antwoorden, is het voor hen gemakkelijk om snel en doelgericht vraag voor vraag te behandelen. De snelheid waarmee uw klanten geholpen worden, neemt toe, wat resulteert in tevreden klanten en een hogere klantbetrokkenheid.
Inzicht in uw klantenserviceprocessen
Creëer een dashboard en maak inzichtelijk hoe uw klantenservice presteert. Krijg inzicht in de gemiddelde antwoordtijd van tickets, het aantal tickets dat via de verschillende kanalen binnenkomt en de tevredenheid van klanten over de klantenservice. Met deze data identificeert u gemakkelijk eventuele knelpunten in de werkprocessen van uw klantenservice en lost u deze op.
Persoonlijke service voor uw klanten
Zoho Desk centraliseert uw supportaanvragen. Hierdoor kunnen klantenservicemedewerkers onder andere gemakkelijk de eerdere supportaanvragen teruglezen die klanten hebben gedaan. Dit maakt uw klantenservice persoonlijk: uw klantenservicemedewerker is al bekend met eerdere hulpvragen van de klant en de klant hoeft niet nogmaals zijn hele verhaal te doen.
Een klantenservice die past bij uw bedrijf
Een helpdesk of klantenservice is niet voor ieder bedrijf hetzelfde. Zoho Desk is een flexibel in te richten applicatie die zeer goed schaalbaar is: u past de applicatie gemakkelijk aan op uw product of dienst en op de werkwijze van uw klantenservice. Verder is Zoho Desk niet enkel voor klanttickets, maar ook voor interne tickets in te zetten.
Een klantenservice die extern én intern in contact blijft
Zoho Desk is eenvoudig te koppelen aan andere applicaties van Zoho. Koppel Zoho Desk bijvoorbeeld aan uw klantenkaart in Zoho CRM of aan uw facturatieomgeving in Zoho Book. Wilt u meer functionaliteiten toevoegen aan Zoho Desk? Ontwikkel dan zelf uw eigen uitbreiding met Zoho Creator.
Zoho Desk gebruiksklaar opgeleverd door Prosolic
De overstap naar nieuwe software blijkt in de praktijk vaak een drempel te vormen voor veel bedrijven. Uw overstap naar Zoho realiseert u probleemloos door te kiezen voor Prosolic.
Prosolic is Zoho Partner. Dit houdt in dat wij in nauwe samenwerking met Zoho uw Zoho implementatie uitvoeren. Wij leveren maatwerk Zoho implementaties en gaan met u om de tafel om uw wensen te bespreken. Zoho is een zeer uitgebreid softwarepakket met een scala aan mogelijkheden. In overleg met u richten wij Zoho in op een manier die aansluit bij uw bedrijfsprocessen.
Gaat u met Prosolic in zee, dan betekent dit dat u Zoho gebruiksklaar krijgt opgeleverd. Ook Zoho Desk is klaar voor gebruik en uw klantenservicemedewerkers kunnen direct aan de slag met het nieuwe systeem.
U kunt verder doorlopend bij ons terecht met uw vragen.
Daarom kiest u voor Zoho-expert Prosolic
- Uw implementatie van Zoho Desk en andere Zoho applicaties overlaten aan Prosolic is een goed idee als u:
- Een snelle, volledige Zoho implementatie op maat wenst;
- Wilt kunnen vertrouwen op persoonlijke, Nederlandstalige support;
- Graag eerlijk advies krijgt over hoe Zoho uw processen kan ondersteunen en verbeteren;
- Voor toekomstbestendige software wilt kiezen die gemakkelijk aanpasbaar is aan uw wensen.
Deze bedrijven gingen u voor
Al vele bedrijven in allerlei branches vertrouwen op de Zoho kennis van Prosolic. Bekijk hier enkele cases van onze tevreden klanten.
Prosolic is een officiële Zoho Advanced Partner.
Vanuit onze ruime ervaring met procesanalyse, zijn wij in staat om bedrijfsprocessen van begin tot eind te optimaliseren met effectieve Zoho bedrijfsapplicaties.
Veelgestelde vragen over Zoho Desk en Prosolic
Wat kost Zoho Desk?
Wij bieden u 3 verschillende Zoho Desk abonnementen. Zo weet u zeker dat u niet onnodig betaalt voor functionaliteiten die u niet gebruikt. Kies uit:
- Standaard abonnement Zoho Desk: 12 euro per gebruiker per maand
- Professional abonnement Zoho Desk: 20 euro per gebruiker per maand
- Enterprise abonnement Zoho Desk: 35 euro per gebruiker per maand
Waarom zou ik Zoho Desk afnemen via Prosolic, ik kan Zoho Desk toch ook direct bij Zoho afnemen?
U kunt Zoho Desk uiteraard direct bij Zoho afnemen. Waarom veel Nederlandse bedrijven echter toch voor Prosolic kiezen, is vanwege:
- Het licentieadvies dat wij geven. Aan de hand van een aantal vragen over uw bedrijf kijken wij samen met u welke Zoholicentie bij uw bedrijf past. U schaft met de hulp van Prosolic dus een licentie aan die goed aansluit op uw werkprocessen.
- Het maatwerk dat wij leveren. Wij verzorgen voor u de gehele implementatie van Zoho Desk. U krijgt een gebruiksklaar product dat is afgestemd op uw wensen. Gaat uw klantenservice aan de slag met Zoho Desk en blijkt dat u toch aanpassingen of uitbreidingen kunt gebruiken? Geen probleem, wij staan voor u klaar.
- Onze persoonlijke, Nederlandstalige klantenservice. Zoho biedt een grootschalige, Engelstalige klantenservice. Prosolic levert maatwerk en daar hoort een goede, persoonlijke klantenservice bij. U bereikt ons gemakkelijk en krijgt bij ons direct een Zoho expert aan de lijn die u verder helpt.