Zoho Desk
Gebruiksvriendelijke klantenservice software.
Zoho Desk is een unieke contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt op de klant te focussen.
Standaard Abbonement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Multi-channel
- Toewijzing tickets
- Openbare kennisdatabase
- Automatisering
- Klanttevredenheidscijfers
Professional Abbonement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Meerdere afdelingen
- Teammanagement
- Tijdsregistratie
- Procesbeheer
- Gesprekslogboek
Enterprise Abonnement Zoho Desk
gebruiker/p.m.
- Live Chat
- Zia Artificial Intelligence
- Contractbeheer
- Validatieregels
- Veldinzicht
Prosolic is dé Zoho Desk specialist.
Prosolic digitaliseert en automatiseert bedrijfsprocessen met effectieve bedrijfsapplicaties. Vanuit onze ruime ervaring met implementaties van Zoho Desk kunnen wij Zoho Desk perfect aan laten sluiten bij de manier waarop uw bedrijf support wilt leveren aan uw klanten.
Waarom Zoho Desk
Op een ideale dag kan een medewerker een vraag of een supportaanvraag van een klant direct oplossen. Het kan echter voorkomen dat dagen op drukke dagen talloze tickets van meerdere klanten via verschillende kanalen binnenkomen. Effectieve ticketbeheersoftware zorgt ervoor dat de afhandeling van tickets soepel verloopt en foutloos blijft. Zo wordt de klantenservice gemakkelijk voor iedereen.
Zoho Desk verzamelt alle supporttickets van verschillende kanalen en organiseert ze op één tabblad. Dit helpt medewerkers alle tickets te beantwoorden vanuit hetzelfde tabblad. De kanalen omvatten:
- Sociale media
- Live Chat
- Webformulieren
In Zoho Desk worden klantgegevens gecentraliseerd. Medewerkers kunnen eerdere tickets van de klant inzien. Hierdoor hoeft een klant zich niet herhaaldelijk voor te stellen en zijn medewerkers op de hoogte van hoe eerdere tickets zijn afgehandeld.
Na het aanmaken van het eerste ticket krijgt de klant een uitnodiging tot het Self-Service Help Center in Zoho Desk. Hier kunnen klanten actuele tickets volgen en afgesloten tickets inzien. Door een kennisdatabase op te zetten in Zoho Desk, kunnen klanten eenvoudig antwoorden op hun vragen vinden op basis van veel gestelde vragen en publicaties.
Zoho Desk kan volledig ingericht worden naar uw bedrijfsprocessen. Met workflows en bleuprints kunnen veelvoorkomende processen met repeterende vervolgstappen worden geautomatiseerd waardoor uw medewerkers tijd kunnen besparen. Door de dashboard en rapportagefunctionaliteiten in Zoho Desk blijft u op de hoogte van het klantenservice proces.
Prosolic is Zoho Creator Certified Solution Provider & Zoho Creator Certified Developer
Vanuit onze ruime ervaring met procesanalyse, zijn wij in staat om bedrijfsprocessen van begin tot eind te optimaliseren met effectieve Zoho bedrijfsapplicaties.