Klantcase
De organisatie had sterke behoefte aan meer automatisering en inzicht in de gewerkte uren van de medewerkers. Het huidige proces was gebaseerd op het registreren van de gewerkte uren in Excel, waarna vervolgens de uren handmatig werden overgenomen op de te versturen facturen in het boekhoudsysteem. Daarnaast had de organisatie behoefte aan inzicht in de gewerkte uren en in de uitgevoerde werkzaamheden per klant.
Oplossing
Wij hebben een applicatie ontwikkeld waarin alle werknemers van de financieel dienstverlener eenvoudig hun directe en indirecte uren kunnen registreren. Aan het einde van elke factureringsperiode worden de te factureren uren geselecteerd en na akkoord automatisch via Zoho Books gefactureerd aan de klant. Door de integratie met Zoho CRM zijn de gegenereerde facturen en de geregistreerde werkzaamheden per klant zichtbaar in Zoho CRM. Voor het inzicht in de directe en indirecte uren hebben wij een dashboard ingericht waar door middel van KPI’s, grafieken en tabellen een analyse wordt weergegeven van de geregistreerde uren.
Deze applicatie is ook uitermate geschikt voor projectenorganisaties welke inzicht willen krijgen in de gewerkte uren aan de verschillende projecten binnen de organisatie. Om vergaande automatisering te behalen, is het zelfs mogelijk om de urenregistratie applicatie te koppelen aan de bestaande planningssoftware en de boekhoudsoftware. Wij kunnen de applicatie volledig aan laten sluiten op uw huidige kostenbewakingsproces. Hierdoor is het ook mogelijk om uren te kunnen registreren op bewakingsposten en sub-bewakingsposten.